CLICK n GO

Tuesday, October 13, 2009

8888

Bukak blog hari ni terpapar angka magic 8888 jumlah pengunjung ke SOT, Wow !! Anyway blog saya ni bukan ramai pengunjung pun walaupun sudah wujud 4 tahun 1 minggu 1 hari (1468 hari) yang lalu. Purata pengunjung 6 orang sehari sahaja. Tapi rasa seronok jugak kerana ada jugak yang sudi singgah. Blog ini wujud untuk membicarakan perihal kehidupan dan wacana minda dari perspektif tertentu. Acap kali pula ia menyentuh kisah2 keluarga dan peribadi. Ada juga posting yang menjana minda mengajak pengasahan ilmu dan menonjol pandangan dan pemikiran. Rangkuman kesemua ini menjadikan SOT sebagai sebuah rekod peribadi di alam siber untuk tatapan global terutamanya anak cucu nanti. Maka yang tak kenal dan tak pernah berjumpa mungkin dapat sedikit sebanyak imaginasi tuan empunya diri. Atau dapat meneroka kisah2 dan coretan2 temporari tentang kejadian atau suasana pada sesuatu masa itu. Harapnya ada kebaikan dan manafaat mengatasi mudarat.
@@@

7 comments:

fzi said...

Mama salah sorang yang hari2 singgah blog papa... :)

amir acap said...

waaaa..smart no..8888..heee...
truskan papa...

School Of Tots said...

TQ fzi & amir kerana sokongan anda. Blog SOT pengganti diri buat yg sudi.

Achu Tra said...

wah..8888 doh...teruskae berblogging utk kemaslahatan umum..insyaallah!!

al-lavendari said...

teruskanlah mencatat apa yang dekat dihati. pasti ada peminatnya walaupun kita tak dapat memenuhi minat semua orang ... lagipun kita takkan terlayan kalau semua orang bertumpu kepada satu blog sahaja. kan?

School Of Tots said...

Achu Tra - TQ sir. InsyaAllah posting akan terus dibuat dari masa ke semasa. Semoga ada manafaatnya.

al-lavendari, TQ atas sokongan dan kata2 semangat. Kepuasan tercapai bila dapat berkongsi apa yang ingin dikongsi.

Jazakallah.

School Of Tots said...

Blog SOT mula muncul tanpa publisiti pada 5 Oct 2005. Isteri pun tak tau kewujudannya. The best keep secret. Mungkin tiada pengunjung pun.

Kini setelah ada 182 posting purata pengunjung harian mencapai angka 20 org.

Namun hati rasa puas. Kerana ada blog sendiri untuk tatapan semua. Sedikit sebanyak apa yang ada dalam kepala ni dapatlah diluah keluar dipaparkan dan dibacai oleh oleh org2 yg nak baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...