Thursday, September 03, 2009

Bubur Lambok


Bubur Lambok juadah popular buat berbuka puasa warga kota dan desa.

Tadi saya singgah solat asar di Masjid Jamek. Lepas solat je tu dia, jemaah beratur panjang untuk mendapatkan pembahagian bubur lambuk yang disediakan oleh pengurusan Masjid Jamek.


Saya sempat snap beberapa gambar untuk posting ini. Brother tu offer saya tiga pek tapi saya tak ambik sebab memang saya tak minat bubur lambuk ni begitu juga ahli keluarga saya kecuali anak kedua saya, tapi dia pula tinggal kat hostel.

3 comments:

sepohonkayu said...

waa.. best nyer... nampak kerjasama yang terbina di sini...

yushida03 said...

aah. betul. mmg ler dapat free. tp kalu takder yg minat kat umah tu, xyah la ambik kan..

sot said...

Sepohon kayu - Ya betul dapat jimat duit sebenarnya kalau rajin ke masjid.

yushida03 - betul tu ambik yg nak makan je, takut jadi pembaziran.

ISU PENDIDIKAN

Saya terbaca sebuah posting yg sangat baik yg berupa luahan rasa seorg guru yg dedikasi perihal sistem pendidikan di sekolah yg sudah acap k...